poniedziałek, 26 sierpnia 2013

PRZEGLĄD KOLEKCJI JESIENNYCH - RESERVED CZ.1

U mnie ciągle okropna jesienna pogoda i dlatego postanowiłam poprawić sobie humor małym ,,window-shopping''. Nic nie poprawia nastroju kobiecie jak - ZAKUPY, a mi wystarczy nawet pochodzenie po sklepach, po przymierzanie, pooglądanie, bez konieczności kupowania ;)

Choć kiedy odkryłam jeszcze resztki wyprzedażowe uległam i kupiłam ;) A co??? O tym za chwilę.

Dziś chciałabym Wam troszkę opowiedzieć o tej nowej, jesienno-zimowej, choć na razie bardziej jesiennej po prostu kolekcji sieci sklepów Reserved.

Na pierwszy rzut oka, kiedy wejdzie się do sklepu, z oddali nie widać nic specjalnego- są juz cieplejsze swetry, T-shirty w stonowanych kolorach, pojawiły się też jakieś pojedyncze modele ciepłych kurtek zimowych. Ale kiedy zajrzymy głębiej, dostrzezemy na prawdę ciekawe okazy i to niebanalne, a wręcz zaskakujące.


1.                        CZY TO JUŻ WIOSNA???

Chyba nigdy wcześniej oglądając kolekcję jesienną Reserved nie zdziwiłam się, aż tak. W stercie szarawych, typowych dla tej nadchodzącej pory roku rzeczy, odkryłam coś niezwykłego. Sukienki, bluzeczki, spódniczki w pięknych delikatnych kwiatowych wzorach. Coś niezwykłego!









nowa kolekcja   SUKIENKA W ŁĄCZKĘ - RESERVED, 149,99ZŁ   nowa kolekcja


************







nowa kolekcja  SUKIENKA W KWIATY - RESERVED, 169,99ZŁ  nowa kolekcja



**********




nowa kolekcja   BROSZKO- SPINKA RÓŻA - RESERVED, 29,99 ZŁ  nowa kolekcja


**********






nowa kolekcja  KOSZULA - RESERVED, 99,99 ZŁ   nowa kolekcja


*********************************************************************

wkrótce kolejna część-  PANTERA , KOSZULE, ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz