poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Strój na imprezę ;)))

Hej! Dzisiaj krótko o moim stroju na imprezę, o której pisałam Wam w piątek. Długo nie mogłam się zdecydować. Myślałam o niebieskiej, koronkowej sukience, ale ze względu na okropna pogodę w moim mieście- jest naprawdęęę ZIMNO, zdecydowałam że założę coś innego(sama nie wiem czy cieplejszego w rzeczywistości ;) ). Postawiłam na klasykę.




BLUZKA Z BASKINKĄ BEŻOWA - ORSAY, po przecenie 19,99ZŁ




KRÓTKA CZARNA SPÓDNICZKA - H&M, 19,99ZŁ




CZARNA KORONKOWA RAMONESKA - STRADIVARIUS, po przecenie 59,90 ZŁ






DODATKI:


BUTY- STRADIVARIUS, po przecenie 89,90ZŁ



BRANSOLETKA - niestety nie pamiętam sklepu, KUPIONA W HELSINKACH


NASZYJNIK Z KWIATKIEM - BIJOU BRIGITTE ,po przecenie 5 ZŁ


TOREBKA PIKOWANA ZIELONA - ,,CHIŃCZYK'' , 39,90 ZŁ


I to na tyle. Tak jak widzicie, mój strój był bardzo prosty i jak teraz widzę po cenach- prawie wszystko kupione na przecenach ;) , nie zbyt drogi. 

Pozdrawiam Was cieplutko, do zobaczenia ;) Miłego poniedziałku




  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz