czwartek, 22 sierpnia 2013

W ten weekend wybieram się na małą uroczystość, konkretnie 18-stke koleżanki, dlatego też już dziś zapraszam Was na  
                                            
PARTY OUTFIT

Jeszcze nie wiem czy zaprezentuję Wam wszystkie pomysły na taki strój czy już ten jeden jedyny ;) wybrany przeze mnie na niedzielę ;) 

W każdym badź razie ZAPRASZAM JUŻ NIEBAWEM !!!






PS. Nutka na miły koniec: 

* coś co zawsze rozkręca każdą imprezę, miejsce w pierwszej 15 na Goracej 100 2012r. Eski -

                                          David Guetta ft. Nicki Minaj - Turn Me On

                                       http://www.youtube.com/watch?v=YVw7eJ0vGfM

         * kolejny numer, jedni powiedzą że już mają go dość, bo grany non- stop w zeszłe wakacje, ale ja ciągle do niego wracam i wspominam cudowne wakacje w Hiszpanii kiedy tam królował, energiczny kawałek, tak samo jak i wykonawca- zresztą co się dziwić, z pochodzenia Brazylijczyk, zapraszam gorąco do przypomnienia sobie tego numeru,  a gwarantuję będziecie to nucić przez cały dzisiejszy dzień -
       
                                                   Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

                                          http://www.youtube.com/watch?v=hcm55lU9knw

        * i na koniec coś swojskiego. Pewnie każdy choć raz oglądał jakieś muzyczne, taneczne,... show, ja też, ale nigdy nie pomyślałam że ktoś osiągnąć może taką popularność, jak Enej dzięki Must Be The Musi. Szacun za Wasze hity chłopcy- Skrzydlate, Lili, Symetryczno-liryczna i oczywiście pierwszy przebój Radio Hello. Ja dziś Wam polecam hit roku 2012- 
                            

                                                         Enej - Skrzydlate Ręce


                                          http://www.youtube.com/watch?v=n3Hv-1MWz2Y

A jakie są Wasze obecne hity imprezowe??? Jestem bardzo ciekawa ;))) Piszcie, całusy ! 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz