czwartek, 22 sierpnia 2013

Tak na dobry początek...;)))

Pisania bloga podejmowałam się już nie raz.   

Hmm... co prawda nic z tego nigdy nie wychodziło, ale chęci na początku nikt nie może mi odmówić. Gdy tylko ponownie pojawiała się myśl, że to już nadszedł TEN właściwy moment na własny blog, energicznie ruszała cała machina ;P 

A to pomysł na blog o podróżach, dokładnie podróże ,,w szpilkach'', czyli typowo babskie, dla dziewczyn które kochają morze, góry, łąki, lasy, ale i chętnie dowiedzą się o ciekawych butikach, drogeriach, knajpkach w ich pobliżu. W końcu jednak doszłam do wniosku, że to nie dla mnie- uczennicy liceum, która czas na podróże ma jedynie przez 1/6 roku, czyli dwa miesiące wakacji, po których nadchodzi 10 miesięcy wytężonej (choć i to nie zawsze ;p) pracy umysłowej.

Inne moje blogi- m.in. z lat dzieciństwa o zwierzakach ;), recenzjach przeczytanych przeze mnie książek i obejrzanych filmów, no i już tak bardzo popularne dziś blogi modowo- kosmetyczne, kosmetyczno- modowe, outfitowo-wszelakie... ;P

Zawsze jednak kończyło się tak samo. Zaczynając pisać tego bloga, też mam ogromne chęci i straszną nadzieję, że się uda, jednak przecież nikt mi tego nie może zagwarantować. Nikt mi też nie zagwarantuje, że choć jedna osoba odnajdzie go w sieci i przeczyta choć jedno zdanie...

Natomiast jeżeli to czytasz, to.... bardzo Ci za to dziękuję i mam nadzieję, że coś tu znajdziesz ciekawego i wejdziesz tu kiedyś znów ;)))

ZAPRASZAM... 

c.d. nastąpi  ( mam taką nadzieję, przekonaj się sam ;p )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz